Rozhodujte s rozumom

Mnoho záujemcov o kúpu vozidla sa pri jeho výbere riadi hlavne cenou. Práve tu sa nové autá dostávajú do výraznej nevýhody a tak trochu neprávom. Prečo? Lebo kupujúci sa rozhodujú na základe prvotných dojmov a emócií, ktoré zatieňujú racionálne argumenty. Dôvody, pre ktoré sa oplatí radšej kúpiť nové auto. Uvidíte sami, že je to lepšia voľba. Kúpa nového auta je taktiež istota.
Najlepšie, čo predtým môžete urobiť, je zobrať si papier a urobiť si drobnú kalkuláciu. Prečo? Pri novom aute máte záruku na niekoľko rokov a za servisné úkony neplatíte nič. V prípade, že v budúcnosti zvažujete predaj svojho vozidla, je lepšie siahnuť po značke, ktorá si drží svoju hodnotu – napríklad Volkswagen, Audi či ŠKODA.

škoda.jpg

Náklady na servis- nulové
Predaj jazdených vozidiel má pre kupujúcich veľkú nevýhodu – aj keď je servisná knižka poctivo vyplnená, netušíte, ako sa k autu správal jeho majiteľ a aké nástrahy na vás čakajú. Pri kúpe nového sa tohto obávať skutočne nemusíte. Ak k poruche nedošlo vašou vinou, všetky náklady spojené so servisom vozidla vám v záručnej dobe uhradí jeho výrobca. Ďalšou veľkou výhodou sú populárne predĺženia záručnej doby pokojne aj na 5 rokov. Áno, priplatíte si, no v konečnom dôsledku sa vám to môže vyplatiť.

interiér.jpg

Svoje nové auto si prispôsobíte podľa seba
Ak sa rozhodnete kúpiť nové vozidlo, ste pánom situácie. Sami si vyberiete farbu, výbavu, motor aj ostatné detaily. Nie ste obmedzený na hľadanie už vyrobeného auta, ktoré dokonale spĺňa vaše požiadavky a nemusíte robiť kompromisy. Ďalšou výhodou kúpy nového auta je modernejšia výbava. To, čo by ste pred niekoľkými rokmi nenašli ani v prémiovej výbave, je dnes často súčasťou tej štandardnej. Okrem toho sú dnes neustále vyššie nároky na bezpečnosť vozidla, takže pri kúpe nového auta máte istotu, že spĺňa najprísnejšie kritéria.

Na novom aute si zabehnete sami motor

Vedeli ste o tom, že nesprávne zabehnutý motor sa môže prejaviť na vyššej spotrebe alebo znížení jeho výkonu? Práve pri kúpe nového vozidla si ho zabehnete sami. Ak sa budete držať pár jednoduchých rád ako nevytáčať motor na viac ako 3/4 prevádzkových otáčok či nejazdiť s prívesom, môžete počítať s optimálnymi parametrami.

Publikováno v Nezařazené